ويسي: منافع تيم ملي بالاتر از باشگاه ها است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ويسي: منافع تيم ملي بالاتر از باشگاه ها است


عبدالله ويسي مي گويد در شرايط فعلي منافع تيم ملي بالاتر از باشگاه ها است، به همين دليل بايد به تيم ملي کمک کنيم.


سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان درباره اظهارات اخير کارلوس کي روش بيان کرد: در همه جاي دنياي وقتي تيم ملي کشوري خود را براي رقابت هايي ازجمله جام ملت هاي آسيا و يا جام جهاني آماده مي کند، تمام باشگاه هاي آن کشور سعي مي کنند با يک برنامه ريزي خوب و حساب شده، به تيم ملي شان کمک کنند و ما نيز بايد مانند تمام دنيا باشيم و به تيم ملي کشورمان کمک کنيم.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: البته در اين راستا بايد برنامه ريزي ها به گونه اي باشد که به باشگاه ها آسيب نرسد و با يک برنامه ريزي خوب و حساب شده، هم به تيم ملي و هم به باشگاه ها توجه کنيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان با بيان اين که بايد توجه داشت که منافع تيم ملي بالاتر است، گفت: بايد تمام تفکر ما حرفه اي باشد و ضمن اين که به خودمان فکر کرده، به تيم ملي کشورمان نيز فکر کنيم. به هر حال اين موضوع يک بحث ملي بوده و فقط مربوط به يک شخص، باشگاه و يا يک استان نيست.

وي ادامه داد: زماني که تيم ملي کشورمان در رقابت هاي پيش رو سرافراز شود، اين سرافرازي براي باشگاه هاي ما هم مي باشد. درکل معتقدم اگر برنامه هاي تيم ملي با باشگاه ها و همچنين برنامه هاي باشگاه ها با تيم ملي هماهنگ باشد، اختلافي پيش نمي آيد.

ويسي همچنين درباره پيشنهاد کي روش مبني بر اين که جام حذفي پس از پايان ليگ برتر برگزار شود، گفت: من در اين خصوص کارشناس نيستم اما به نظرم اگر رقابت هاي جام حذفي را در ليگ برتر جاسازي کنيم، مانند کاري که سال گذشته انجام داديم و تيم هاي کمتري در آن شرکت کردند، فکر مي کنم اين موضوع باتوجه به در برگرفتن زمان کمتري براي برگزاري، به نفع مان باشد.

وي با اشاره به اين که به هر حال اگر حرف هاي کي روش منطقي و درست باشد، بايد با يکديگر تعامل کنيم، عنوان کرد: تمام تيم هاي دنيا يک ماه قبل از برگزاري جام جهاني در کشوري که قرار است مسابقات برگزار شود و يا کشور همجوار آن، اردو مي زنند و واقعا تيم ملي ما نيز به فراهم شدن چنين شرايطي نياز دارد و مي توان گفت که کي روش درست مي گويد ولي بايد برنامه ها به صورتي باشد که به باشگاه ها نيز آسيب نرسد.

سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه درباره موفقيت تيمش در گام نخست ليگ برتر گفت: تيم ما توانست به سه امتياز بازي با ذوب آهن دست پيدا کند ولي اين، آنچه ما مي خواستيم نبود. بازي طبق آنچه از نظر کيفي به آن نياز داشتم نبود اما با اين حال در 20 دقيقه آخر خوب بازي کرديم و نتيجه هم گرفتيم.

وي با بيان اين که معمولا تيم ها در هفته نخست ليگ برتر به دنبال امتياز گرفتن هستند، اظهارکرد: برد برابر ذوب آهن گام بسيار مهم و بزرگي بود که اميدوارم همين روند ادامه داشته باشد.

ويسي درباره تيم مس، حريف تيمش در هفته دوم رقابت ها نيز گفت: از اين تيم شناخت کافي ندارم و فقط بازي آن را با راه آهن ديده ام. ما به کرمان مي رويم تا ضمن اين که با امتياز به اهواز برگرديم، روند کار تاکتيکي مان را نيز بهتر کرده تا تقريبا تيم مان در ليگ برتر جا بيفتد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 548
بازدید کل : 41278
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!